Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 14 december 2011

Av julimamma - 14 december 2011 22:33

Då har man skrivit alla adresser till julkorten med. Tänkte mer bara skriva God natt för jag ska snart sova. Ha de bra! God natt!
 

Av julimamma - 14 december 2011 21:18

Jaha då är de kväll igen..
Har inte så mycket och skriva i bloggen ikväll. Jag busa en stund med Tiffany och så fick hon gröt och ersättning efter de fick hon bada en stund och efter de fick hon välling. Så fick hon sova för natten kl 20:15 och jag kollade på Arga snickarn och åt lite sallad som kvällsmat idag. Ska strax hoppa in i ducshen och sen skriva adresserna på julkorten sen ska jag nästan sova för natten, är jätte trött idag. Vet inte varför jag är tröttare nu, har blivit de sen jag fick dom andra p-pillerna om de har någonting med dom och göra de vet jag inte. Men men, sen kan de vara den årstiden med. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, ha det bra! ;)
 

Av julimamma - 14 december 2011 15:55

Då har vi fått hem alla julkorten idag så nu ska man bara skriva adressen och posta dom så att dom kommer iväg med. Dom vart jätte fina verkligen, är jätte nöjd med dom så man inte ens vill skicka iväg dom. Hehe! Just nu så sitter Tiffany på golvet och leker lite ska kolla på Unga mödrar samtidigt som vi ska strax träna lite, får vi se hur de går idag för Tiffany och träna. Jag längtar faktiskt till julafton för de ska bli så mysigt. Skriver senare ikväll, ha de bra! ;)
 

Av julimamma - 14 december 2011 12:06

Idag är de onsdag och de är inge bad idag så de blir nog en lugn dag för oss faktiskt. Vi har nyss kollat på julkalendern, den är väldigt bra faktiskt. Ska strax ha en myssund med Tiffany för hon börjar bli trött. Annars får vi se senare vad som händer under dagen, skriver mer under dagen/kvällen.
Ha de bra! ;)

 

Av julimamma - 14 december 2011 00:45

Då har man gjort om lite på bloggen nyss kände att de behövdes. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men de kan man inte veta alla gånger. Tänkte vissa lite snabbt på en ful-bild som jag gjorde nyss hur Tiffany går när man håller i henne.

Kanske inte den snyggaste bilden men ni kanske förstår vad jag menar med hur hon går iallafall. Det har hon blivit bättre på och gå nu sista dagarna förut ville hon bara sitta ner och inte gå alls. Så hon gör sina framsteg frammåt nu i utvecklingen iallafall, sen så står hon själv emot möblerna och går några steg åt sidan med nu. Så hon visar mer intresse på vilka stå och gå mer än och krypa på golvet, men det är ju inte alla barn som vill lära sig krypa heller. Just i Tiffanys fall är det bara bra om hon vill lära sig och gå nu istället för att krypa för de kommer sen. Hon är ju iallafall 1år och 5månader den 17dec. så de känns jätte kul att hon vissar att hon vill också lära sig och gå nu. 

Nästa vecka ska vi till sjukgymnasten en snabbis för att se om en "gåkoppel" som kan funka till Tiffany, dom har faktiskt inte använt den förut för de är en ny grej som dom har kommit på nu. Så vi får se hur de går för oss och använda den för då slipper vi gå så konstigt med ryggen hela tiden. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, God natt! 


Jag älskar dig Tiffany, du är världens bästa dotter som kämpar! <333
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards