Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 22 december 2011

Av julimamma - 22 december 2011 23:45

Under dagen har jag bädda rent i Tiffanys säng och tvättat och hängt upp tvätt har även plocka ordning lite i lägenheten. Sen annars under dagen har jag och Tiffany besök av en kompis Karin. Tiffany fick även en julklapp idag och de va jätte fina kläder. När "R" kom hem så åt vi mat sen åkte vi till Eskilstuna och handla lite på Ica Maxi sen åkte vi hem och då fick Tiffany ersättning och sen sova för natten. Annars under kvällen har jag haft ont i magen och har de fortfarande, hoppas bara jag får sova i natt. Ska snart sova ska vänta en liten stund och se hur de blir med magen. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. God natt! Skriver mer imorgon..

Halsbandet fick hon igår.     2st bodysar +klänning, fick Tiffany idag.       Hon fick ett pussel i tisdags av Emma & Leo. 

 

Av julimamma - 22 december 2011 17:31

Just nu sover Tiffany middag och jag sitter och kollar på tv. Vi har haft besök under dagen, men jag skriver mer om dagen lite senare. Ha de bra!

 

Av julimamma - 22 december 2011 11:39

Vaknade vid kl 9:30 gick upp vid kl 9:45 då gjorde jag ordning välling och klädde på Tiffany. Så åt jag frukost och kollade på julkalendern med Tiffany. Så nu sitter hon på golvet och leker för fullt, får se vad som händer under dagen. Skriver mer senare! ;)
 

Av julimamma - 22 december 2011 01:35

Råkade somna till på soffan, men vaknade till nyss för Tiffany var ledsen och ville inte riktigt komma till ro så hon fick en flaska med ersättning sen somnade hon på mitt bröst som en liten bebis. Det är så mysigt när hon somnar i famnen som en liten bebis, satt en lite extra stund med henne i famnen så hon verkligen fick somna. Så hon märkte inte att jag lyfte över henne till sängen heller. Ska strax gå och lägga mig i sängen och sova för natten, är jätte trött. God natt!!
När Tiffany sover i bilen efter en bassängträning. <3
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards