Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 10 december 2011

Av julimamma - 10 december 2011 23:30

Idag är de lördag och Tiffany har varit ledsen under natten troligen har hon haft mardröm för när man kom in till henne och stoppa om henne lite så vart hon tyst och somnade om igen. Vi åt frukost och så gjorde vi oss klara för att åka iväg till Kungsör och hämta "R" kompis och sen vidare till Västerås. Men innan vi åkte iväg så hämta vi en bil och då träffade Tiffany sin farfar en snabbis med. Annars när vi väl var framme i Västerås så var vi på Erikslund och kollade runt lite men jag hitta inga julklappar heller, men sen gick vi in på Ikea. Inne på Ikea så träffade vi på en tomte och Tiffany fick ta pepparkakor och hon tyckte nästan att tomten såg konstig ut hon frågade "e däe" till och med. Haha! Sen gick vi vidare till City gross och handla lite och sen vidare till Burger King för det var dags för Tiffany och äta, men hon åt inte så jätte bra. Men när vi väl kom hem så fick hon välling och gröt sen sova för natten. Under kvällen har jag gjort lite fruktpurer till Tiffany och sen har jag fixat ordning lite med tavlramar som jag köpte på Ikea. Nu tänkte jag kolla på en film och sen blir de väl och sova för natten, så man kommer upp imorgon med. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, ha de bra. Skriver God natt redan nu! :)
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards