Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

31augusti 2012.

Av julimamma - 31 augusti 2012 12:40

Under förmiddagen har jag inte kunna blogga eftersom först lämnade jag Tiffany på dagis vid kl 08:30 sen när jag kom hem så hade jag sån jäkla värk i magen så jag la mig på soffan och vilade 1timme sen fick jag något tok ryck att jag skulle äta frukost och sen började jag plocka ordning och började dammsuga och gjorde de fint hemma.
Så passade jag även på och ringa till våran sjukgymnast som vi har på Habliteringen nu, om att få börja i Västerås igen för Tiffany kan inte träna på och gå i bassängen vilket hon behöver få göra. 
Så hon skulle ringa till Habliteringen i Västerås om det fanns någon tid vi kunde gå på en av deras tider annars skulle vi få kontakta våran gamla sjukgymnast och få gå i den gruppen igen men vi får helt enkelt se vad som händer nu är det bara och vänta på och se hur det går.


Men när jag hämtade Tiffany idag satt hon med "fröken" och läste bok och hon var så inne i boken så hon märkte inte ens att jag kom först fast jag försökte prata med henne. Härlig tjej som verkligen trivs så bra på dagis redan!
När vi kom hem så fick Tiffany mellis och så var hon helt slut körd stackarn, somnade innan ens jag la henne på kudden då är man ganska trött. Så jag passade på och käka lite lunch och tagit de lugnt under tiden och Tiffany sover fortfarande.

Skriver mer senare. Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards