Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av julimamma - 8 februari 2012 23:19

Under kvällen så somnade Tiffany vid kl 18 för hon var jätte trött, men sen vaknade hon igen vid kl 21:15 och då fick hon välling och sitta med oss en stund i soffan sen blev de borsta tänderna och lägga henne i sängen igen. Så under tiden hon satt i soffan med "R" så gjorde jag rent buren till Pysen och samtidigt fick han springa lös på golvet. Pysen stod i vårat sovrum först men de gick inte så bra dels att katterna brukar sova inne hos oss på nätterna så Pysen får stå i Tiffanys rum istället och hon verkar tycka de är jätte roligt. Hon vill kolla vad han gör varje kväll och morgon, så hon får sitta på sin stol en stund vid sitt bord och kolla på råttan och prata med honom.
Det skulle ha kommit en dammsugarförsäljare till oss vid kl 20, men det kom aldrig någon. SKÖNT! Det var likadant när vi bodde på andra stället det var en som skulle komma men kom aldrig. Tänkte duscha om en stund för jag sitter och fryset just nu, sen blir det och lägga sig skapligt för jag är trött ikväll efter badet. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll faktiskt, ha de bra. Så säger jag även redan nu GOD NATT! =)

Av julimamma - 8 februari 2012 17:15

Då har vi nyligen kommit hem igen från Västerås och det har gått jätte bra och tränat med Tiffany på badet idag och hon ville inte alls gå upp när de var slut. När vi åkte hem så ville Tiffany inte sova i bilen hon var hungrig så vi köpte lite käk på Donken. Sen fick Tiffany äta en halv chessburgare och sin ersättning sen var hon glad igen, men när vi kom hem så fick hon lite mer ersättning så hon var riktigt mätt så gick vi ut igen. Då gick jag och Tiffany till Bigg Inn(Ica maxi) och handla lite mat och under tiden så sov Tiffany i vagnen, men efter vi hade varit i affären en stund så vaknade Tiffany och var jätte glad. Sen gick vi hem igen och Tiffany fick leka en stund sen fick hon lite mat sen var hon trött igen och fick sova en stund så började "R" med maten.
Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra! =)

Av julimamma - 8 februari 2012 10:45

Har nyligen ätit frukost och ska göra oss klara för att åka till Västerås för bassängträningen. Tiffany har varit jätte duktig och och ätit frukost. Nu ska hon få leka en stund medan vi har fixa de sista sen åka iväg. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Ha de bra! =)

Av julimamma - 7 februari 2012 23:42

Då har man duschat och fixat ordning badkläderna med. Fick äve trösta Tiffany en stund för hon vaknade till men somnade om lika fort igen. Tog även kvälls maka och oboy, på makan hade jag jordgubbssylt och salami = MUMS! Så jag ska strax sova för natten med, skriver mer imorgon. Ha de bra. God natt! =)

Av julimamma - 7 februari 2012 21:56

Under eftermiddagen så har jag haft ont i huvudet men ändå så har jag lekt och tränat med Tiffany och hon är jätte duktig. Annars har det varit en lugn dag och kväll men de är skönt det med ibland faktiskt. Tänkte strax duscha ska först plocka fram badkläder för imorgon. Sen blir de och sitta vid datan en stund sen sova, Pysen har även varit ute 1,5timme idag och gått runt och blivit klappad. Skriver kanske mer lite senare. Ha de så bra tills dess! =)

Av julimamma - 7 februari 2012 11:55

Idag vaknade Tiffany vid kl 10 och fick välling och ville absolut hälsa på Pysen med. Så har jag även ätit frukost med och idag blir de en lugn dag. Tanken var att vi skulle ha gått till Big Inn men de blir inge vi hinner fixa de senare antingen i helgen eller nästa månad. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, måste träna lite med Tiffany och leka med henne nu. Skriver mer senare under dagen. Ha de bra! =)

Av julimamma - 6 februari 2012 22:08

Under dagen sov Tiffany middag mellan 16:00 - 17:30 sen fick hon leka en stund och så fick hon ersättning och mat. Sen åt vi mat och då ville hon ha grönsaker som vanligt. Härlig unge man har som älskar grönsaker!
Sen gick vi till affären och då hade Tiffany sin nya overroll och den satt jätte bra på henne, lite stor men inte mycket så det är bra. Jag har nyss kollat på Familjen annorlunda, Mammor och minimodeller men nu tänkte jag kolla på Sofias änglar sen ska jag duscha och sen sova.
Pysen har varit ute 3gånger idag och de har han tyckt att de har varit ganska kul och vill gärna gosa mycket och sitta på axeln. Så jag har köpt massor av sågspån och mat till honom idag så nu klarar han sig, ska även köpa en sak till honom imorgon som han tycker om Gotler. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, men ni får ha de så bra resten av kvällen så skriver jag mer imorgon igen. Ha de bra! =)

Av julimamma - 6 februari 2012 16:05

 
Idag var vi till stan en stund och träffade Karin och hennes kille. Så gick vi till Kappahl och köpte en ny vinteroverroll till Tiffany och ett par byxor. Overrollen är storlek 74 för dom hon har nu är 62 men dom är små så jag tog en med storlek 74. Så har vi även köpt ett packet med blöjor och lite annat smått sen kom vi hem och då fick Tiffany sova middag och hon somnade direkt. Så jag kollar på Unga mödrar just nu som går på tv, sen blir de och vänta på att "R" kommer hem och då ska vi äta mat. Så ska vi även träna med Tiffany ikväll med och ta de lugnt. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senre. Ha de bra! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards