Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av julimamma - 2 maj 2012 23:46

Då har man pyssla en stund men bilder kommer imorgon på vad de blev som jag gjorde. Har nyss fått byta blöja på Tiffany sen la jag henne för att hon skulle få sova för natten igen. Jag tänkte lägga mig i sängen och sova för natten nu så man är utvilad till imorgon när Tiffany vaknar och ska busa massor. 
Hoppas de är lika bra väder imorgon som de har varit idag på +20grader, de är verkligen vårväder ute då. Skriver mer imorgon under dagen när jag har tid. Blir inte lika mycket bloggande nu när de är så fint väder ute, då måste man verkligen passa på och vara ute så mycket som de går och njuta av dage. Sen tycker även Tiffany om att vara ute mycket även om de regnar eller om de är sol ute. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll nu. God natt!!

Av julimamma - 2 maj 2012 21:53

Under dagen så sov Tiffany middag på balkongen i sin vagn i 2timmar och var jätte glad när hon kom in sen fick hon lite gröt och sen åkte vi till Willys och handla lite som saknades hemma. När vi kom hem igen så gick jag och Tiffany till lekparken en stund utanför oss och där grävde hon för fullt i sandlådan sen gick vi in igen och då plockade jag med tvätten och hängde upp rentvätt sen kollade jag även på sjukhuset samtidigt på tv3play. Efter de fick Tiffany gröt och välling sen sova för natten och somnade utan några problem. 
Annars under kvällen har jag haft Pysen lös en stund med och han har även fått mat och katterna med, ska strax kolla på Arga snickarn som gick idag och samtidigt tänkte jag sätta mig och kolla genom lite kort för jag ska pyssla lite tänkte jag sen blir de och sova för natten. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!

Skriver mer imorgon när jag har tid.  

Av julimamma - 2 maj 2012 16:15

Imorse vaknade vi kl 09:45 och gick upp och skulle äta frukost men då vissade de sig att brödet var mögligt så "R" gick till affären och köpte nytt bröd sen åt vi frukost och efter de duschade jag av mig snabbt. Sen åtke vi till badet och de var bara vi där idag av ca 6st som annars brukar vara där. Så vi hade hela bassängen för oss själva och idag testade vi på någonting nytt med Tiffany. Vi testade med och sätta på henne armpuffar och vikter på bena sen fick hon gå i bassängen och de gick jätte bra även om hon inte riktigt bottnar men de gick jätte bra och Tiffany gick helt själv utan några problem och de var jätte roligt och se för hon verkligen sprang runt i vattet och var jätte nöjd.
När vi kom så satte jag igång en maskin med tvätt och sen la jag Tiffany i vagnen och ställde ut den på balkongen och Tiffany somnade efter några minuter så hon sover ute på balkongen idag. Måste passa på när de är så fint väder och verkligen vårväder utomhus. Skriver mer senare ikväll, ha de bra! 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards