Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av julimamma - 18 maj 2012 23:38

Det visade sig att Tiffany vaknade redan kl 07:30 imorse. Men hon har varit i full fart hela dagen iallafall sen till slut så vart hon trött och somnade i brorsans säng och sova nästan 2timmar. Annars idag efter frukost så åkte vi till Eskilstuna och handla och då köpte jag blöjor, smoothie 10st och så skulle jag även köpa välling men de var slut.

Sen gick vi på en promenad i Eskilstuna och då gick vi in på Konsum och där hade dom inte heller vällingen. Men sen åkte vi hem och Tiffany fick mellis sen somnade hon en stund och sen fick hon vara ute på tomten med mormor och morfar(mamma & pappa) medan jag vilade en stund i förtöljen. När Tiffany satt ute så fick hon gräva i rabetten idag igen och lekte även med lera och det tyckte hon var riktigt roligt och hon jätte smutsigt och lerig men det tyckte hon var jätte roligt. Tyvärr har jag ingen bild på det eftersom jag låg och vilade en stund.


När vi var till Ica maxi och handla så kollade vi även på en barnpool som Tiffany ska ha hos mamma & pappa. Så köpte jag även en gåbil till henne med som hon ska ha hos mamma och pappa. När Tiffany fick se bilen så ville hon åka runt på den och hon åker bättre på den bilen än den hon har hemma. För den nya bilen är längre så hon når nästan helt med fötterna i golvet, på den hemma så når hon precis med stortåna bara ner.


Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu ikväll, ska strax väcka Tiffany och ge henne välling för hon fick inte de tidigare. Skriver mer imorgon när jag har mer tid, ha de bra och så säger jag God natt nu.  
 

Av julimamma - 18 maj 2012 09:56

Imorse blev jag väckt av mamma vid kl 08:30 men dom försökte väcka mig i flera gånger, för först hade brorsan försökt men inte lyckas sen försökte mamma till slut så vaknade jag. Men dom ville bara tala om att Tiffany var vaken och är leker för fullt. Tiffany hade vaknat kl 08 imorse och hon satt inte kvar i sin säng, hon satt på golvet och lekte med sin hund för fullt och innan de hade hon suttit i hallen och lekt med skorna.

Vi åt frukost sen har Tiffany lekt med brorsan och busat massor och kollar på tv samtidigt. Jag ska strax duscha sen får vi se vad som händer. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards