Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av julimamma - 7 maj 2012 23:15

Tiffany sov middag i förmiddags redan eftersom hon var så gnällig och hon sov faktiskt 1timme sen fick vi besök och då lekte Tiffany med Leo och sen fick Tiffany ersättning och gröt men hon ville inte alls äta sin gröt. Efter de gick vi ut till stan och kollade runt lite sen till lekparken efter de och där satt Tiffany som vanligt i sandlådan och var jätte lycklig. 
Efter vi hade varit ute ett par timmar så gick vi hem och då fick Tiffany ny blöja sen tog jag en maka och gick ut igen och träffade på Karin och vi gick till stan och fikade lite sen gick vi hem till henne och snackade lite. Vid kl ca 18:30 gick jag och Tiffany till och kollade på fotbolls match eftersom brorsan skulle spela emot sitt gamla lag så de var intressant och se hur de skulle gå och det blev 2-2. Sen gick vi hem och då hade vi sällskap av "Z" och de var trevlig och snacka med henne.*
När vi kom in så fick Tiffany blöja, pyjamas och välling sen sova för natten och somnade direkt. Annars har jag tagit en varmdusch och en maka. Nu tänkte jag kolla på Unga mödrar och sjukhuset på tvplay sen blir de och sova för natten. Skriver mer imorgon när jag har tid. Ha de bra och god natt! 

Av julimamma - 7 maj 2012 11:01

Imorse vaknade jag till vid kl 07 men somnade om igen och vaknade kl 09. Sen åt jag och Tiffany frukost och sen har jag plockat ordning här hemma och duschat av mig. Tiffany ligger i sängen och ska få sova middag en stund för hon var jätte grinig och vad man än gjorde så vart hon bara mer sur. Hoppas de hjälper med att hon får sova middag om hon somnar vilket jag hoppas på iallafall en stund. Sitter och väntar på att Emma och Leo ska komma över en stund på besök får vi se vad som händer när dom är här. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards