Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av julimamma - 27 maj 2012 23:30

Har inte skrivit någonting under helgen för de har varit fullt upp..

I lördags så gick vi på marknaden sen åkte vi till affären och handla lite sen vidare till Kungsör och grilla hos mina föräldrar och så fick Tiffany sova middag en stund. Sen var vi tvungna och åka till affären igen för vi hade glömt och köpa grädde till Tiffany sen åkte vi hem och då fick hon äta sen fick hon bada och efter de skulle hon sova för natten, jag gjorde mig i klar för att gå ut och träffa några kompisar och gå med på stan och sen vidare till Öltältet som var på stan. Kom hem runt kl 01:15 och la mig ganska direkt i sängen och somnade direkt för jag var verkligen jätte trött och frusen.

Imorse fick jag sovmorgon och dessutom är de morsdag med. Sen åt vi frukost och sen plockade vi ordning och städa här hemma sen tog jag en dusch. Efter de åkte vi till Ö&B och handla lite sen till "R" jobb en stund sen åkte vi hem igen då fick Tiffany lite mellis men de kom upp lite igen så de var bara och tvätta av henne sen fick hon sova middag för hon var jätte trött. Ikväll så åt även Tiffany havregrynsgröt och sen har Tiffany pysslat om Pysen lite eftersom han var lös på golvet en stund medan jag gjorde rent hans bur. Sen fick hon sova för natten men jag ska väcka henne om en stund och ge henne välling sen ska jag sova för natten. Kommer inte på så mycket mer och skriva om dagen/helgen. Ha de bra och god natt!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards