Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av julimamma - 24 maj 2012 23:35

Under dagen var jag och Tiffany ute till lekparken en stund sen vart hon jätte trött så vi gick till affären och handla hem lite mat sen fick hon sova middag. Jag passade på och vila en stund jag med för jag hade ont i huvudet, sen kom "R" hem och vi åt mat sen gick vi ut och träffade Karin en stund med.
Vi gick till en lekpark sen var vi där en stund och Tiffany lekte för fullt i sandlådan sen gick vi till donken och käkade glass. Så upptäckte vi att Tiffany har lärt sig och dricka ur sugrör helst själv och så ville hon mata Karin med glass och de gick ganska bra.
Sen gick vi vidare till nästa lekpark och där åkte Tiffany ruschkana(stavning?) sen gick vi hem och då tog jag och Tiffany en dusch sen fick hon välling och sova för natten. Somnade direkt för hon var så trött och jag kollar på Unga mödrar just nu och ska strax sova. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon när jag har tid. Ha det bra och god natt!
 
Bilder på Tiffany när hon matar Karin med glass. <3

Av julimamma - 24 maj 2012 23:24


 
 
Tiffany har lärt sig och dricka ur sugrör ikväll. Det går undan nu, de var inte så länge sen hon lärde sig och dricka ur pipmugg och nu har hon lärt sig dricka ur sugrör med. Jätte duktig dotter, stolt mamma!
 

Av julimamma - 24 maj 2012 10:20

Imorse vaknade Tiffany vid kl 08 och hon satt och lekte för fullt men imorse var jag jätte seg så jag låg kvar i sängen till kl 09 sen åt jag och Tiffany frukost tillsammans. Hon är jätte duktig på dricka ur sin pipmugg hon dricker sin välling, smoothie och allt annat i den utan några större problem. 
   Just nu sitter Tiffany på golvet och leker för fullt. Jag ska duscha av mig lite sen får vi se vad som händer under dagen. Det är verkligen jätte fint väder ute idag med så får se vad som händer, har inga planer för idag eftersom de var så mycket igår så blir det och ta de lugnare idag. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare under dagen/kvällen. Ha de bra och njut av de vackra vädret!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards