Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av julimamma - 8 maj 2012 23:45

Under kvällen har jag gjort om i bloggen en del tyckte de var på tiden och göra det igen. Det blir roligare och läsa den om man gör om den, annars blir den så tråkig om de är samma hela tiden. Så har jag även packa ner Tiffanys badkläder, vikigt tvätten, duscha, gett mat till Pysen och katterna. Nu tänkte jag krypa ner under täcket och värma mig och sova för natten. Är jätte trött skulle kunna somna när som helst faktiskt för jag är så trött.

Man blir verkligen trött av att vara utomhus i flera timmar varje dag, men imorgon blir de inte så länge för vi ska på bassängträningen sen ska Tiffany sova middag för annars kommer hon vara gnällig och jobbig resten av dagen. Det är lika bra hon får sova sin tupplur så hon blir lite gladare och lite mer ork och busa en stund till under kvällen med. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu. God natt!

Av julimamma - 8 maj 2012 22:04

Imorse vaknad vi vid kl 09 toch åt frukost och sen ville inte Tiffany samarbeta med att hon skulle svälja ner efter hon hade borsta tänderna så hon "hamstrade" och de slutade med att hon dreglade ner tröjan med tandkräm bland annat. Så hon fick en ny tröja och jag försökte få henne och sluta "hamstra" för hon fortsatte med det men till slut så slutade hon iallafall så då gjorde vi oss klara för att gå ut i de fina vädret idag med. Så vid kl 11 kom vi ut och då träffade vi på Karin och gick till Netto och köpte fika sen gick vi till lekparken(Nyckel) sen var vi där och Tiffany fick sitta i sandlådan. Så började hon bli trött och då gick vi på en promenad och vi käkade lunch och sen till nästa lekpark och sen kom vi hem vid kl 15. Så satte jag igång en maskin med tvätt och efter de fick Tiffany fick lite mellis sen sova middag vid kl 16:30 - ca 18. Sen fick vi besök av brorsan och "Z" och jag fick en blomma av dom i försenad present. Tack!
Sen när dom gick så åt vi mat och jag kollade även på sjukhuset på tv sen fick Tiffany bada en stund under kvällen. Innan Tiffany fick sova för natten så har jag även bädda rent i hennes säng och även bytt till ett tunnare täcke med. Så när hon somnade för natten så har jag hängt tvätt och nu skriver jag i bloggen. Tänkte strax duscha sen plocka ner Tiffanys badkläder eftersom det är bassängträning imorgon och hon ska bada med "R". Imorgon tänkte jag filma när hon går själv i vattnet om hon själv vill göra det igen, men jag tänkte iallafall ta med mig kameran så får vi se. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, tänkte lägga in lite bilder från idag som Karin har tagit. Skriver mer imorgon när jag har tid. Ha de bra!
     

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards