Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av julimamma - 17 maj 2012 23:45

Under kvällen så somnade Tiffany vid kl 19 men vaknade till vid kl 20:30 och eftersom hon sov på bara madrassen så var hon på väg ner från madrassen i fotändan. Sen fick hon vänta en stund så hon fick vakna till en stund innan hon fick välling och sen ville inte hon sova så hon fick leka en stund så hon blev trött. 
Sen la vi henne och så gick jag upp för trappan och sen när jag kommer ner igen då ligger Tiffany på golvet i hallen, då hade hon rymt från madrassen på några sekunder bara, busfrö och sen plockade hon även ut alla våtservetterna i förpackningen med.
Sen under kvällen har jag haft ont i huvudet och treo hjälpte inte så jag fick en annan tablett och den har faktiskt hjälpt men jag känner mig full istället. Haha, fast jag är inte full och har inte druckit någonting heller. 

Tiffany sover för natten redan och de har hon gjort sen ca 1timme sen och nu tänker jag lägga mig i soffan och sova för natten, är jätte trött just nu för orkar knappt hålla upp mina ögon längre. Skriver mer imorgon när jag har tid. Ha de bra och god natt! 

Av julimamma - 17 maj 2012 21:07


Idag har jag namnsdag och det är Rebecka. Grattis till mig själv!

 

Av julimamma - 17 maj 2012 20:04

Imorse vaknade jag kl 09:30 och Tiffany vid kl 09 och hon satt och lekte när jag kom in och tog upp henne, hon var jätte glad och busig redan på morgonen så drack hon upp sin välling på pipmuggen imorse utan problem. Sen fick Tiffany leka en stund och så blev de bestämt att jag och Tiffany skulle åka till Kungsör och sova hos mina föräldrar. Sen under dagen har Tiffany lekt och busat massor och efter mellis så fick hon vara ute på gräsmattan och leka sen fick hon sitta i rabatten och gräva istället för sandlådan. Men Tiffany tyckte de var jätte roligt och grävde för fullt och skrattade sen gick vi runt på gräsmattan en stund innan vi gick in. 
När vi kom in så fick hon en smoothie och sen bada i badkaret och efter de fick hon sova för hon var jätte trött och hon ville inte sova middag idag. Så hon somnade vid kl 19 redan och sen har hon sovit som en stock sen dess, men jag ska väcka henne vid kl 21:30 - 22 för då ska hon få välling och sen sova för natten.

Just nu kollar jag på Unga läkare sen ska jag kolla på Unga mödrar sen ska jag duscha och ta de lugnt resten av kvällen. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon under dagen när jag har tid.
   
Bilder på Tiffany när hon leker i rabatten och även hällde jord över huvudet. Sen bilder på när hon bada och sen när hon ligger på sin madrass och sover på golvet. <3 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards