Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av julimamma - 19 maj 2012 23:45

Tänkte ladda upp en video på Tiffany när hon sitter i blomrabatten men tar sån lång tid så jag laddar upp den imorgon istället. Tänkte väcka Tiffany sen sova för natten håller på somnar just nu. God natt.

Av julimamma - 19 maj 2012 23:30

Under dagen vid kl 13 så var vi klara för att åka till Eskilstuna och gå på Parken Zoo så det var jag, Tiffany, mamma och brorsan som åkte dit och vi hade jätte trevligt och Tiffany var jätte glad när hon fick klappa och se massa djur. Vi åkte hem igen vid kl 17 och sen somnade Tiffany i bilen på vägen hem hon var verkligen helt slut efter att ha kollat och klappat en del djur och mata dom lite med. 
  Sen åkte vi och handla lite efter de sen åkte vi hem och då försökte jag få Tiffany och sova middag men de ville hon inte och jag lyckades få solsting så jag behövde vila en stund så mamma passade Tiffany en stund och sen åt vi mat. Efter maten så var Tiffany ute en stund i blomrabatten och grävde massor och hade de jätte roligt, så fick hon bada ikväll med 3dagen i rad nu. Efter badet fick Tiffany välling och så somnade hon hos mamma men nu ligger hon på sin madrass på golvet och sover. 
Tänkte väcka henne om en stund och ge henne välling sen blir det och sova för natten efter det, är jätte trött efter en dag på Parken zoo och lite bus på kvällen med Tiffany. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, tänkte lägga in lite bilder sen kolla klart på filmen och sen väcka Tiffany sen sova. God natt!
     

Av julimamma - 19 maj 2012 11:40

Idag är de lördag men jag tycker de känns som söndag. Men imorse vaknade Tiffany första gången vid kl 06 men jag sa till henne att hon skulle lägga sig ner och sova en stund till och de gjorde hon och vaknade vid kl 09 igen. Annars efter frukost idag så har Tiffany åkte runt på sin gåbil jätte mycket och tycker de är roligt, just nu vill hon sitta i soffan och lyssna på barnmusik på youtube. 
Men jag tänkte hoppa in i duschen och klä på mig så får vi se vad som händer under dagen, "R" är troligen på vägen till sin kompis och ska gratta honom för han fyller. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare under dagen när jag har tid. Ha de bra! 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards