Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av julimamma - 9 maj 2012 22:20

Under dagen har jag tvätta och kollat på Unga mödrar och sen kom brorsan och "Z" på besök så åkte jag med "R" och handla lite på willys sen kom vi hem och då gav jag Tiffany lite mat sen fick leka med brorsan. Så började med "R" med maten och det vart pannkakor. Så började "Z" med och göra mina naglar fina och det blev jätte bra, de kommer hon få göra fler gånger. Tack "Z" för hjälpen!
Annars så fick Tiffany välling vid kl 20:15 sen sova för natten och somnade direkt utan några problem. Sen har jag hängt tvätt och nu kollar jag på sjukhuset på tv3play. Sen blir de och duscha och lägga mig skapligt för jag är jätte trött just nu. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon under dagen när jag har tid. Ha det bra och god natt!
   
Så blev mina naglar och de är även små pälor på dom med vissa fingrar men inte alla. 

Av julimamma - 9 maj 2012 16:36

Idag vaknade vi vid kl 09 som vanligt men Tiffany sov fortfarande och hon vaknade vid kl 10. Så vi hann äta frukost innan hon vaknade och plocka ner de sista som vi skulle ha med oss till bassängträningen idag. Sen när Tiffany vaknade så fick hon sin välling sen gjorde vi oss klara och så åkte vi till Erikslund innan badet med för jag behövde nya vanliga skor som man kan ha när de regnar bland annat. Så vi köpte även sandaler till Tiffany i storlek 21, sist när jag köpte skor till henne så var hennes fot 11(innemåttet) och denna gång så var den 11,5(innemåttet) och de visade sig att hennes fot har växt lite sen sist. Sen gick vi in snabbt på H&M och kollade lite och där hittade jag några tröjor och linnen som jag köpte sen åkte vi till badet och denna gång var vi inte helt själv men i våran bassäng var vi ensama iallafall. 
Sen kom vi hem och då la jag Tiffany så hon kan sova middag och de gör hon fortfarande och hon somnade vid kl ca 15. Jag har satt igång en maskin med tvätt och även kolla på Unga mödrar och nu tar jag de lugnt för jag har ont i huvudet. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra!
Tänkte lägga in lite bilder på våra skor och mina tröjor.
       

Av julimamma - 9 maj 2012 16:15

Lite videoinlägg från idag när vi var på bassängträning och Tiffany tyckte det var jätte roligt och gå runt själv, denna gång bada hon med sin pappa "R". Får ni se att Tiffany går själv i vattnet med hjälp av armpuffar och vikter på bena för att dom inte ska flyta upp så lätt. Tiffany är verkligen jätte duktig!

 
 
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards