Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av julimamma - 3 maj 2012 22:20

Under dagen har vi träna en del och sen busat massor så de har varit mycket skratt idag. Sen fick Tiffany sova middag och så hon var pigg när vi skulle träffa Karin på stan. Vi tog en fika sen kollade vi runt lite sen gick vi och mötte upp hennes kompis och efter de gick vi till Chili nam nam och käkade lite sen gick jag och Tiffany till affären sen vidare hem.
Väl hemma så fick Tiffany busa en stund och sen fick hon en flaska med ersättning och sen sova en stund till kl 23 sen ska hon få välling och efter de blir de och själv lägga sig för natten med. Ska strax ta en varmdusch för jag fryser jätte mycket just nu.

Imorgon när man vaknar är man 1år äldre med, förstår inte vad tiden går fort. Det var inte alls länge sen de var julafton känns de som, men som sagt de är redan vår, majmånad och jag fyller år imorgon. Det är läskigt att de går så fort egentligen, nästa månad fyller "R" år och sen i juli fyller Tiffany 2år med.

Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon när jag har tid. Ha de bra & god natt!
 

Jag pysslade igår och de blev ett kollage med bilder på Tiffany. Korten sitter inte i ordning!

Bilder på Tiffany från förmiddags när vi busade massor. <3
  

Av julimamma - 3 maj 2012 21:58


Upptäckte att Tiffany satt bakom mig i soffan med en påse med ostbågar, såg inte att den låg där. Men hon ville inte äta dom själv utan hon skulle ge dom till katten istället. Tiffany kan verkligen vara rolig ibland, vårt busfrö!
Jag älskar dig Tiffany!
 

Av julimamma - 3 maj 2012 11:07

Då är de redan torsdag och vi vaknade vid kl 09:45 och åt frukost och nu leker Tiffany på golvet och busar även med katten. Jag tänkte duscha av mig lite sen ska vi se vad som händer under dagen. Skriver mer senare när jag har tid. Ha de bra!

Av julimamma - 3 maj 2012 00:01

Min önskelista inför när jag fyller år:

  • Cykel.
  • Cykelkorg.
  • Barncykelstol till Tiffany.
  • Fotoalbum.
  • Pengar.
  • Presentkort på tex H&M, Lindex m.m

    Övrigt vill jag ha en trevligt och kunna njuta av fint väder utomhus med likadant på lördag med. 
       
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards