Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av julimamma - 31 maj 2012 23:48

Tänkte mer bara skriva upp så jag kommer ihåg vilka dagar Tiffany har fått behålla sin mat/välling utan några problem eftersom hon har spytt några gånger, vilket hon inte brukar göra i vanliga fall.
Tiffany började spy några gånger redan förra veckan direkt efter hon hade druckit upp sin spec.smoothie med jordgubbssmak men vi har även en annan med sommarfrukter och den brukar inte vara några problem med. Men den brukar hon bara få 1gång i veckan eftersom vi har bara en låda med den och dom andra har vi 3st av i vanliga fall men vi har snart bara 1kvar. Så det är snart dags och beställa hem mer lådor med smoothie till Tiffany.

Men iallafall så pratade jag med dietisten i tisdags och vi kom fram till att vi ska göra uppbehåll med jordgubbssmoothie i ca 1vecka för att se om det har blivit bättre med Tiffanys mage.
Vi började i onsdags med bara använda sommarfrukter(smoothie).

Vilka dagar har gått bra:
Onsdag 30maj - 
Torsdag 31maj - ✔ 
Fredag 1juni - ?  

Skriver mer om de i helgen om hur det har gått för Tiffany.  

Av julimamma - 31 maj 2012 23:34

Idag är de den sista maj och imorse vaknade vi kl 09:30 och gick upp och Tiffany fick välling och den fick hon behålla kvar utan några problem. Sen fick hon leka en stund medan jag duschade av håret och åt lite frukost jag med, så kollade vi på barnprogram men sen rätt som det var så blev de svart/vit på tvbilden så de var bara och byta kanal och då tröttnade Tiffany på och kolla på tv. Så hon började dra ut alla skorna ifrån skolhyllan som vanligt sen vidare in på sitt rum och lekte. 
Sen gjorde vi oss klara för att gå ut och möta upp Karin så gick vi och handla lite sen vidare till en lekpark sen började de regna då gick vi hem till Kairn en stund var där någon timme sen gick jag och Tiffany hem igen för då hade de lugna ner sig med regnet. När vi nästan var hemma så somnade Tiffany vagnen och när vi kom hem så vaknade hon inte till när jag tog av henne kläderna och bytte blöja på henne, men hon vaknade när jag la henne i sängen. Sen ville inte hon sova mer fören kl 18tiden sen sov hon till kl ca 20:15.
Då fick Tiffany en flaska med smoothie sen fick hon lyssna på barnmusik en stund på min dator via youtube och då satt hon och dansade till och tyckte det var roligt. Efter en stund gick vi in på hennes rum och lekte med bilarna en stund sen fick hon välling vid kl 22:15 sen gjorde jag henne klar för sängen och hon somnade ganska direkt utan några problem. Jag har nyligen duschat och ätit lite vattenmelon det var jätte gott verkligen, ska strax sova för natten är jätte trött och har ont i huvudet ikväll med, hoppas det försvinner till imorgon.
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, skriver mer när jag har tid. Ha de bra och god natt! 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards