Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av julimamma - 6 maj 2012 22:01

Skrev nyss ett inlägg men så råkade jag kryssa bort sidan innan jag hann spara den.. SUCK!

Iallafall jag vaknade första gången vid kl 05 och sen somnade jag om och vaknade igen vid kl 08:30 och åt frukost och sen somnade jag till en stund på soffan och för att verkligen vakna till så tog jag en dusch. Så kom Tiffany hem vid kl 11:30 och sen vid kl 12 gick jag, Tiffany, "R" och Tobbe till Sibylla och käkade sen till Lidel och köpte lite bröd så vi kunde mata änderna och sen kom Karin dit. Så gick jag, Karin och Tiffany till lekparken och där satt Tiffany i sandlådan och verkligen var jätte lycklig och kastade sand och gjorde sandkakor. Sen gick vi till Donken och käkade lite glass och efter de handla vi lite på Ica maxi sen vidare till Karin så hon kunde lämna sina saker sen vidare till en annan lekpark och där somnade Tiffany i famnen på Karin i gungan. Hon var verkligen helt slut efter att ha lekt så mycket i lekparken och med Karin under dagen.
När vi kom hem vid kl 18:45 så fick Tiffany en flaska med ersättning sen ville hon fortsätta och sova från kl 19 och hon sover fortfarande. Men vi var ute från kl 12:30 - 18:45 så vi var ute i ca 6timmar och de var ganska skönt väder ute idag faktiskt.
Men jag ska strax ta en dusch och sen väcka Tiffany och ge henne lite välling sen blir och sova för natten är jätte trött jag faktiskt efter all promenad från idag. Tänkte lägga upp lite bilder med från idag, kommer inte på så mycket mer och skriva om dagen faktiskt. Ha de bra så skriver jag mer imorgon när jag har tid. God natt!

Dockan fick Tiffany av min mormor. Boken fick Tiffany av Karin. Kläderna köpte jag till henne idag. Så köpte jag en sak som vi även tänkte testa på Tiffany och de är knäskydd de är halkskydd på dom så hon inte glider med knäna så lätt. 


   
Sen tog även Karin en massa fina bilder på Tiffany idag när hon satt i sandlådan och grävde och smackade lite. <3 

Av julimamma - 6 maj 2012 20:45

Dagen började med att vi vaknade kl 08:30 och åt frukost tillsammans och sen tog jag en dusch och efter de diskade jag och gjorde rent buren till Pysen och hade honom lös en stund på golvet sen gjorde vi oss klara för att åka till Kungsör vid kl 11. Vi kollade runt lite på medeltidsmarknaden i ca 10minuter sen åkte jag och Tiffany till mamma och pappa. "R" och hans polare Tobbe åkte till Eskilstuna och käkade och gick runt lite. 
Min mormor kom på besök hemma hos mina föräldrar och dom kom för att gratta mig. Så fick fikade och käkade tårta sen åkte vi hem igen vid kl 14:30 och då åkte även brorsan och "Z" med oss hem. Men innan vi kom hem så åkte vi till Willys och handla lite sen släppte vi av dom. Vi gick hem med varorna sen gick jag, "R" och Tobbe ut och kollade på stan lite för de var Crusing i stan men de började inte fören kl 17 och vi var där redan vid kl 16 tiden och kollade runt lite, men gick hem och hämtade lite mer kläder för de blåste massor. Vi gick tillbaka till stan efter de och kollade på bilarna sen vid kl 18:30 gick vi hem igen och då gjorde "R" klart cheesecake hallon och vi tog de lugnt och väntade på att de skulle komma lite besök eftersom de var en liten "fest" hos oss men de kom inga, tråkigt! Men så är de och jag, "R" och Tobbe hade de trevligt iallafall och jag däckade först med och när jag vaknade imorse hade jag en bula i huvudet.
"R" och Tobbe påstår att jag hade gjort ett svandyck i kattskålen för jag hade tydligen gett katterna mat.  Vilket jag inte har någon aning om! 


Dagen var riktigt trevlig och Tiffany sov hos sin mormor och morfar för första gången själv och de gick KANON BRA. Hon har haft de roligt och fått bada. Det var allt jag hade och skriva om dagen och kvällen. Ha de bra!

 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards