Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av julimamma - 4 maj 2012 23:31



Imorse gjorde även flätor på Tiffany och de var ganska pilligt och få till dom. Men hon vart jätte söt med sina flätor och hon tyckte att hon var fin iallafall. Sen tog vi kort på oss båda tillsammans sen ville hon pussas lilla sötnosen! Det finns även en bild på mig när jag var liten så ser ni att Tiffany är ganska lik mig när jag var liten.

   

Av julimamma - 4 maj 2012 23:12

Imorse vaknade jag vid kl 09:30 och tog upp Tiffany sen åt vi frukost och sen lekte vi en stund och jag plockade fram saker som Tiffany ska ha med sig till Kungsör imorgon. Hon ska få sova hos sin mormor & morfar för första gången imorgon(lördag) så vi blir barnfria en kväll & natt.
Annars idag så har vi varit ute till lekparken i 1timme och väntade på mamma men så började de regna och då gick vi in i trapphuset och då fick Tiffany sin mellis och efter 1.5timmes väntan på mamma så kom hon. Så skulle vi åka till Ica maxi och handla saker så jag kunde göra en tårta till imorgon, när vi skulle betala så vart de problem i kassan så vi fick byta till en annan och den funkade inte så vi fick gå till en tredje kassa men de ville inte heller funka och betala med kort. Så kom "Z" på att vi kunde plocka ut pengar och de gjorde vi efter att haft strul med kassa i 45minuter.
Sen åkte vi och hämtade brorsan vid skolan sen vidare hem och Tiffany fick sova middag under trappan på sin madrass och då sov hon 1,5timme och vi började äta mat och de vart pannkakor och så fanns de några kvar när Tiffany vaknade så hon fick också smaka och de tyckte hon var gott.

Men min dag har varit ganska bra ändå och har fått jätte fina presenter:
- Cykel.
- Blommor.

- Halsband.
- Lotter.

- Parfym. m.m

Ska snart sova för natten är jätte trött nu. Skriver mer imorgon ev. om jag hinner har en del saker som händer imorgon! Annars skriver jag på söndag om dagen(lördag). Ha de bra och god natt!

Av julimamma - 4 maj 2012 00:23

  
Grattis till mig själv på min 24års dag! Hoppas det blir en bra dag när jag vaknar och bra väder ute! Håller tummarna!

Min önskelista inför när jag fyller år:

  • Cykel.
  • Cykelkorg.
  • Barncykelstol till Tiffany.
  • Fotoalbum.
  • Pengar.
  • Presentkort på tex H&M, Lindex m.m



 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards