Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av julimamma - 5 juli 2012 23:45

Imorse vaknade Tiffany vid kl 1o och fick välling och sen ville hon ut på altan och leka. Hon älskar verkligen och få vara ute, så mycket som möjligt. Sen fick Tiffany mellis och efter de åkte jag, Tiffany, brorsan och mamma till sjön och bada men de var bara jag och brorsan som bada. Tiffany doppade fötterna i vattnet men samtidigt som hon tyckte att de var kallt så verkade hon tycka de var skönt och roligt för hon skrattade till några gånger med. 
Efter de åkte vi till affären och handla och Tiffany fick lite mat innan hon somnade men hon ville inte ha så mycket för hon var jätte trött. Så hon somnade ganska direkt och sov ca 1,5timme och då passade jag också på och vila en stund och sen käkade vi pizza och Tiffany fick smaka. Sen gick vi ut en stund till lekparken så Tiffany fick leka i sandlådan en stund och de tyckte hon var jätte roligt för hon hällde och slängde sand överallt. 
När vi kom hem igen så fick hon bada och sen välling så var de dags för Tiffany och sova för natten och somnade utan några problem. Men hon har hosta några gånger under kvällen men sovit som en stock för de och igår hostade hon också. 

När Tiffany somnade kollade jag på ett program på tv på: 
På SVT1 ikväll visades den brittiska dokumentärserien "Barnläkarna". Där visades flera fall med hjärtebarn. Ni som missade kvällens avsnitt kan se reprisen den 6 juli, 9 juli och 11 juli. Finns säkert också på SVT Play.

Något jag rekommenderar er andra och kolla på faktiskt ganska intressant och se de programmet men samtidigt så får man tillbaka minnen i huvudet när vi var ungefär i den sitatuionen med Tiffany. Det var sorgligt, intressant och jobbigt och se på de samtidigt men de är nog också mycket att man har varit med om en del av den situationen själv med Tiffany. Vill bara skicka en tanke till alla barnen i världen och speciellt dom som är på sjukhus just nu och kämpar för fullt, inte bara hjärtsjuka barn ALLA BARNEN!

Vill bara även skriva ett stort: Grattis till Tiffanys sysling (LOVE) som fyller 2år idag!


Ska strax sova nu är jätte trött fast jag vilade en stund förut. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon om jag har tid och om jag har någonting direkt och skriva om. Skriver iallafall när jag har tid nästa gång, försöka njuta så mycket det går av sommaren nu. God natt alla läsare!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards