Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av julimamma - 29 juli 2012 23:09

Oj, klockan vart lite mer än vad jag hade räknat med. Meningen var att jag skulle lägga mig vid kl 22:30 men jag kollade på film så nu måste jag verkligen ta en dusch sen sova, får se hur de kommer gå är inte så jätte trött ännu. Hoppas jag blir trött och somnar när jag lägger huvudet på kudden. 
Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid och blogga. God natt!

Av julimamma - 29 juli 2012 20:59

Under dagen har vi faktiskt varit på Parken Zoo och kollat på djuren och Tiffany fick klappa getterna då vart hon jätte glad. Sen åkte vi till Ica maxi och handla sen när vi kom hem så fick Tiffany smoothie istället för välling sen borsta tänderna och sova vid kl 19:30 för vi ska upp tidigt imorgon men så är det ibland. Längtar verkligen tills imorgon ska blir intressant och så ska jag äntligen få träffa min bästa vän/syster Karin som har varit borta på semester!
Köpte blommor till henne igår som hon fick som en överraskning tills hon kom hem och jag tror faktiskt hon vart glad och dessutom behövde hon de med.

Annars under kvällen har jag tagit det lugnt och vilar mina fötter för dom är helt slut efter promenaden på Parken zoo. Ska om en stund ta en dusch sen måste jag lägga mig skapligt ikväll med dels för att orka med morgon dagen. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll faktiskt. Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha de bra och god natt säger jag redan nu!

 

Av julimamma - 29 juli 2012 18:58

Då är de söndag och det har inte blivit någon uppdatering under dagen heller. Men det är för att vi har varit på parken zoo idag och det var jätte kul. Tiffany har klappat djur och hon verka tycka om de iallafall för när vi såg getterna vart hon jätte glad. Idag har hon inte haft någon feber heller så det är skönt. Skriver och lägger upp bilder senare. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards