Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av julimamma - 11 juli 2012 23:43

Unde dagen har jag städa och tränat med Tiffany och hon har även suttit på pottan en stund idag med och gjorde sina behov i den med. Sen fick hon sova en stund och jag somnade på soffan jag med för jag vart trött efter allt bus och dansande med Tiffany, hon är riktigt duktig verkligen som lär sig saker. Hon har börja resa sig emot bordet mer men ibland lyckas hon inte alltid på första försöket så hon ger sig inte heller. 
Sen kom "R" hem och vi tog de lugnt och jag gav Tiffany mat och då gjorde "R" maten till oss och så åkte vi till affären och handla och då passade jag även på och köpa grejer så jag kan göra tårta och sen köpte vi även lite kakor med som vi ska ha på kalaset. När vi kom hem så fick Tiffany sova för stunden, ska väcka henne om en stund och ge henne välling och borsta hennes tänder med sen ska hon få sova för natten och det ska jag med göra med.
Imorgon mellan kl 08 - 12 så ska Anticimex komma för att ta bort getingboet på balkongen, hoppas dom får bort de och att dom inte kommer tillbaka igen. USCH!
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, har inte så mycket och blogga om just nu iallafall. Skriver mer imorgon om jag har tid och hinner. Ha de bra!

Av julimamma - 11 juli 2012 12:20

Igår kväll så väckte jag Tiffany för att ge henne välling och de gick bra sen fick hon sova för natten igen och vi vaknade vid kl 10.
"R" gick till jobbet och jag tog upp Tiffany och gav henne välling och hon drack upp allting utan några problem, skönt!
Annars så har TIffany lekt inne på sitt rum en stund men just nu är hon i vardagsrummet och leker med jag ska strax börja städa av här hemma för de behövs verkligen göras. Sen ska jag ta hand om tvätten som ska plockas in i skåpen med sen får vi se vad som händer utom att Tiffany ska få mellis. 

Idag mår jag jätte bra och har inte mått så bra på länge, har verkligen fått ny energi och mår bättre. Så härligt att kunna känna sig fri igen efter så många veckor man har försökt men inte fått så mycket respons tillbaka så då är de bara och släppa det och gå vidare i livet för det mår man bättre av. 

Idag är de 6dagar kvar tills Tiffany blir 2år. Du är mammas prinssessa, jag älskar dig gumman! 
Skriver mer senare men ikväll vid kl 21 ska jag kolla på BARNLÄKARE på svt1. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards