Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av julimamma - 26 juli 2012 23:36

Imorse vaknade jag vid kl 09:10 för min mobil ringde och de var mamma. Hon skulle komma och hämta oss vid kl 10:15 så jag gick upp och tog en dusch och sen gjorde jag ordning välling till Tiffany och så kom mamma och då tog hon upp henne för hon hade precis vakna när min mamma kom.
Sen åkte vi till Willys och handla och sen åkte vi till Kungsör och satt ute på gräset och tog de lugnt och verkligen passa på och njuta av de fina vädret. 
Så kom min faster och kusiner på besök det var därför vi åkte till Kungsör idag, så fick Tiffany presenter med och hon vart jätte glad för hon fick ett gosedjur som var en katt den ligger hon och sover med just nu i sin säng.
Vi fikade och tog de lugnt och pratade mycket och så fick Tiffany sova middag och hon sov ca 1,5timme sen vaknade hon och då var hon jätte varm, så jag tog av henne klänningen men de vart inte bättre så visade de sig att hon hade 38,5graders feber med. Antagligen är det tänder som bråkar eller om det är värmen helt enkelt för så kan de vara för henne ibland, sen fick hon alvedon och så ville hon sitta ute på filten som låg på gräset för min faster har 3st hundar och Tiffany ville sitta och klappa dom.
Sen var de dags för mat och de gick ganska bra ändå och mata henne fast hon var lite gnällig men hon åt sen korvbröd med. Sen vid kl 21 så tog vi tempen igen och då var de 38,3grader feber så hon skulle få alvedon i rumpan men den var jätte konstig så hon fick flytande alvedon på ca 1ml så skulle hon få en alvedon i rumpan när vi kom hem.
Innan vi åkte hem så kollade jag till en kompis lägenhet och sen åkte vi hem och då fick Tiffany ny blöja och alvedon sen fick hon borsta tänderna sen sova för hon fick välling i bilen på vägen hem. Hon somnade utan några problem och jag tog en dusch och det var riktigt skönt.
Sitter och halvsover vid datan just nu för jag är jätte trött, tänkte faktiskt krypa ner i sängen och sova för natten strax och hoppas Tiffany mår bättre imorgon att det bara var något för stunden hon hade med sin feber. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll faktiskt, håller på och somnar just nu. Så jag säger faktiskt GOD NATT!!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards