Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av julimamma - 19 juli 2012 23:45

Imorse vaknade jag av att Tiffany började pussa mig och klappade på kinden fint. Jätte gullig var hon verkligen sen låg vi kvar i sängen och busade sen kom pappa och tog ner henne och hon fick välling sen kom jag ner.
Jag åt frukost och sen tog vi de lugnt en sen bestämde vi oss för att gå ut en stund så skulle jag ta med ner så gick jag upp för att hämta pipmuggen och den rullade under brorsans säng så jag skulle ta fram den men fastnade under sängen med huvudet före. Klantigt kan man lugnt säga, men mamma och brorsan trodde jag drev med dom när jag sa att jag satt fast. Men dom var tvunga och lyfta upp sängen och flytta byårlådorna för att jag skulle komma bort. Klantigt! 
Runt  kl 15 så gick jag, Tiffany och mamma ut på en promenad och men de började spöregna när vi var ute men de hindra inte Tiffany ifrån och leka i lekparken en stund innan vi gick hem.
När vi kom hem så fick Tiffany käk sen fick hon sova middag, jag vilade en stund på soffan för jag hade ont i huvudet fortfarande. Sen åt vi mat och Tiffany lekte en stund och sen fick hon välling och så kollade jag på Barnläkaren med de sista avsnittet. Annars under kvällen så somnade Tiffany utan några problem och sen har jag spela kort med brorsan.
Ska strax sova för jag är jätte trött redan. Skriver mer imorgon är jag har mer tid och hinner skriva. 
Ha det bra och god natt!

Av julimamma - 19 juli 2012 01:13

Det blev ingen film på däran, de blev en film på tv istället och strax ska jag lägga mig och sova för natten så man orkar med morgon dagen med.
Tiffany lär busa och hålla igång för fullt imorgon så länge hon verkligen orkar själv. Det är torsdag imorgon med och denna vecka har gått så snabbt så man inte har hunnit med riktigt. Får se vad som händer imorgon, har några planer så får vi se imorgon vad de blir. Skriver mer imorgon när jag har tid under dagen/kvällen. God natt!!

Av julimamma - 19 juli 2012 01:11

Det blev ingen film på däran, de blev en film på tv istället och strax ska jag lägga mig och sova för natten så man orkar med morgon dagen med.
Tiffany lär busa och hålla igång för fullt imorgon så länge hon verkligen orkar själv. Det är torsdag imorgon med och denna vecka har gått så snabbt så man inte har hunnit med riktigt. Får se vad som händer imorgon, har några planer så får vi se imorgon vad de blir. Skriver mer imorgon när jag har tid under dagen/kvällen. God natt!!

Av julimamma - 19 juli 2012 00:04

  (Bild från midsommar)
Tiffany är en glad, envis, sprallig och söt tjej som verkligen kämpar.
Jag älskar dig Tiffany. Du är verkligen en speciell tjej.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards