Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av julimamma - 18 juli 2012 23:25

Under dagen har vi varit och handla och sen kom vi hem och Tiffany fick sova middag och sov 1,5timme sen fick hon leka en stund och sen åt vi pannkakor och det ville Tiffany också ha istället för välling. Sen fick hon gunga en stund efter de var de dags för att sova för natten och hon slänger sig på kudden och ger en slängpuss och ville typ att jag skulle släcka och gå ut. Annars har de inte hänt så mycket under kvällen ska snart sova för natten jag med, är trött och har ont i huvudet och magen efter pannkakorna. 
Men de är gott med pannkakor ibland, så då får man tåla ibland och ha ont i magen. Ska kolla på film sen ska jag sova. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon när jag har tid under dagen/kvällen. God natt!
 

Av julimamma - 18 juli 2012 21:32

Tiffany ville inte ha välling ikväll hon ville äta pannkaka.istället Hon är bestämd tjej ibland, roligt och se ibland. Skriver sen!

Av julimamma - 18 juli 2012 19:37

Dagen började med att Tiffany var pussgalen och ville verkligen pussas imorse och och mysa. Sen gick vi ner och då vart de mys vid frukosten med levande ljus och musik. Sen fick Tiffany leka en stund medan jag låg på soffan för jag hade ont i huvudet så jag vilade en stund och under tiden så lekte Tiffany. 
Annars så har vi varit till Ica maxi i Eskilstuna och handla så nu har Tiffany blöjor, välling och våtservetter så de räcker 1månad med och så köpte lite annat som behövs med. Sen kom vi hem och då fick Tiffany käka sen sova middag för hon var jätte trött och hon sov 1,5timme så nu är de full fart igen.


Vi ska strax käka middag, lite sent kanske men så är de ibland. Så får vi se vad som händer under kvällen. Men de får vi se vad som händer, skriver mer senare under kvällen. Ha de bra!

Av julimamma - 18 juli 2012 14:20

Vaknade av att Tiffany var pussgalen imorse hon ville pussas hela tiden imorse. Sen gick vi ner och hade mysstund på frukosten. Sen har de varit full rulle hela dagen. Skriver mer senare!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards