Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av julimamma - 17 juli 2012 23:45

Morgonen började vid kl 09 och Tiffany låg i sängen och ville mysa en stund sen fick hon presenter och hon vart jätte glad över dom de märktes direkt på henne. Sen gick vi ner och Tiffany fick välling och jag åt frukost sen tog jag en dusch och efter de började jag med tårtan medan Tiffany gick ut med pappa/morfar på en promenad. 
Dom hade varit och lekt i sandlådan, gunga, åkt rutschkana och klappa får så hon var jätte nöjd när hon kom hem igen sen kom de gäster på besök och vi fikade och åt tårta som jag hade gjort själv. Den vart jätte god och bra!

Annars har dagen varit jätte lugn och mycket bus med Tiffany så hon sov dessutom middag i nästan 2timmar idag med, tar verkligen på krafterna och fylla år. Men hon ville inte äta någon tårta idag, men hon är inte speciellt intresserad av tårta/glass överhuvudtaget. 
Under kvällen vid kl 19:30 så gick jag, TIffany och mamma ut på en promenad och så kom vi hem och sen åkte jag mamma och brorsan till Köping och då hämtade jag mer speciall-smoothie till TIffany så vi kunde vara kvar hos mina föräldrar några/någon dag till innan vi åker hem igen. 
När vi kom hem igen då hade Tiffany duscha med och sen fick hon smoothie för hon ville inte ha välling sen borsta tänderna och sova för natten och somnade ganska direkt. 

Annars har dagen och kvällen varit lugn med mycket bus och lek med Tiffany. Hon verkade nöjd med dagen iallafall och det är det viktigaste av allt! Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ska strax sova. God natt!
 
Lite bilder från idag, och hennes tårta jag gjorde med Hello Kitty själv. Kommer mer bilder senare från kalaset och presenterna. Ska ha mer kalas om några dagar igen så då kommer väl alla bilderna. 

Av julimamma - 17 juli 2012 17:20

Skriver lite snabbt och Tiffany sover middag just nu så jag väntar på maten just nu. Sen får vi se vad som händer under kvällen. Ha de bra!

Av julimamma - 17 juli 2012 00:56

 
Idag är de ingen vanlig dag för det är Tiffanys 2års dag, tiden går så fort så man hinner inte med alla dagar.
Men kärleken till dig växer mer för varje dag och du visar verkligen att du vill kämpa i livet.
Grattis Tiffany på din 2års dag, jag älskar dig!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards