Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av julimamma - 22 juli 2012 20:38

Har verkligen inte mycket ork just till och blogga vet inte om jag har lyckas blivit förkyld eller vad det är. År iallafall snuvig, ont i huvudet, slö i kroppen, nyser massor. Hoppas de försvinner snarast. Bloggar senare ikväll på datan. Ha de bra!

Av julimamma - 22 juli 2012 12:52

Det är söndag redan och Tiffany leker för fullt redan och säger emot "R" och jag håller på och lyser hela tiden. Jobbigt! Ska ta en dusch sen får vi vad som händer under dagen. Ha de bra!

Av julimamma - 22 juli 2012 02:38

Har inte haft någon tid att blogga under dagen överhuvudtaget.. Som jag nämnde igår att vi skulle ha kalas idag för Tiffany och de har gått jätte bra och Tiffany var jätte glad över sina presenter. Som sagt tänkte blogga lite snabbt nu innan jag ska sova eftersom klockan är ganska mycket redan..

Morgonen började redan kl 09 tyckte "R" men jag orkade inte gå upp så jag tog lite sovmorgon till kl 11, men "R" försökte väcka mig men gick inte så bra men han gick upp och plockade ordning, diska, fixa tårtan och gjort rent kattlådan med och så var han tvungen och gå en stund till jobbet med. När han kom hem så var jag och Tiffany vakna så vi satte oss och käkade frukost tillsammans vilket inte händer så ofta längre. 
Vid kl 13 så fick vi gäster och det var "R" familj som kom och Tiffany fick öppna sina presenter och leka en stund och sen åt vi tårta men Tiffany ville inte ha någonting, hon tycker inte om tårta och de har hon inte direkt gjort heller inte ens glass men hon är lite speciell tjej med vissa saker.
När dom åkte hem så fick Tiffany sova middag och jag kan säga att jag var jätte trött jag med och somnade ganska direkt på soffan jag med. Vid kl 19 så vaknade vi och då var vi hungriga och då blev det pizza ikväll och sen har vi varit ute på promenad och sen i vagnen på vägen hem så drack Tiffany sin välling så de var bara och lägga henne i sängen direkt när vi kom hem och hon somnade utan några problem. 
Annars under kvällen har vi tagit de lugnt och njutet av kvällen, så har jag även hängt upp en maskin med tvätt som jag satte igång när gästerna åkte hem. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, tänkte lägga upp några bilder på Tiffany från dagen. Ska som sagt sova nu för natten så jag orkar med morgondagen med, men de blir en lugn dag imorgon iallafall. Skriver mer imorgon när jag har tid under dagen/kvällen. Ha det bra och God natt!
 
Några bilder som togs under dagen iallafall. 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards