Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av julimamma - 10 juli 2012 23:23

Vad är riktig vänskap egentligen. Ska man bara träffas när de passar en och knappt aldrig höra av sig på sms heller.
Vissa människor förändras så snabbt så man hinner verkligen inte med. Men då märker man ganska snart vem

som är ens riktiga kompis. Så det är upp till dom hur man behandlar sina kompisar!

Som jag brukar säga: Som man själv vill bli behandlad ska man behandla andra! 

Men det verkar inte alla riktigt hålla med om, så jag vet inte vad det är för vänskap den personen tycker det är.
Jag är glad att jag har min underbara dotter som får mig verkligen och gå upp varje dag och så är jag glad att jag 
faktiskt har "R" vid min sida med.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~


Ska försöka ge Tiffany välling eftersom hon har inte ätit någonting sen kl 13, men de är hennes val. Vill hon vara utan mat så är det upp till henne om hon inte tar emot flaskan/maten som vi erbjuder henne. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Ha de bra och god natt, för jag ska sova sen! 

Av julimamma - 10 juli 2012 19:51

Imorse vaknade vi vid kl 10 och "R" gjorde sig klar för att gå till jobbet och jag tog upp Tiffany och vi åt frukost och sen plockade jag ordning här hemma samtidigt som jag ringde Hyresvärden och Anticimex för "R" upptäckte att vi har geting bo ute på balkongen igår och de är ganska stort bo med, så anticimex ska komma på torsdag och fixa det. 
Så skulle jag duscha av mig med och Tiffany lekte en stund på sitt rum sen gick vi till affären för att köpa hem fika sen kom Emma & Leo på besök och dom fick leka en stund sen gick vi ut för barnen skulle få somna i vagnen men Tiffany ville inte sova sen kom vi hem  igen och vi fikade lite och snackade och hade jätte trevligt.
När dom åkte hem så var de dags för Tiffany och få lite och äta men hon vägra och äta så jag la henne i sängen så hon kunde sova middag och hon somnade men tror inte hon sov så länge för hon var jätte trött fortfarande när hon skulle få äta lite. Så hon vägra och äta då med, så jag la henne i sängen igen och får se när hon får för sig och äta igen!

Ikväll blir de ingen pott-träning eftersom vi ska kämpa med och få i henne någon välling istället så hon kommer i sängen för natten. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Skriver kanske lite mer sen. Ha de bra!
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards