Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av julimamma - 6 juli 2012 23:52

Under dagen har de mest varit lugnt och Tiffany sov middag och jag somnade på soffan en stund jag med. Annars under dagen har vi varit till affären och handla sen bara tagit de lugnt men de är rätt skönt de med ibland.

Under kvällen har jag pyssla lite och sen lagt Tiffany men ikväll var hon på lekhumör så hon satt i sin säng och lekte en stund innan hon somnade. Ska ta en dusch strax sen blir de kanske kolla på någon film sen sova, kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Tänkte lägga upp lite bilder från igår när Tiffany bada i sin pool.

Det är 11dagar kvar tills Tiffany blir 2år.  
   
Hittade bilder på Tiffany från förra året på midsommar och i år.
Hon har verkligen växt till sig massor, vår prinsessa som snart blir 2år.

Av julimamma - 6 juli 2012 11:44

Tänkte skriva lite snabbt nu fast jag har inte så mycket tid just nu egentligen.
Men iallafall så vaknade Tiffany vid kl 10 och vi åt frukost och samtidigt fick jag ringa till sjukhuset i Västerås för dom hade skickat en faktura. Vi hade inte ens fått någon kallelse till Dietisten och logopeden som det var till den 28/6 som de var faktura på tydligen. Men de visade sig att de hade inte ens skickat ut någon kallelse heller så inte konstigt att vi inte hade fått någon.
Men vi ska inte ens gå hos henne längre för vi har fått en ny dietist som vi ska ha istället ifrån Habliteringen. Så jag har försökt ringt till den gamla och tala om de för hon verkar inte ha läst i Tiffanys jornal att vi har bytt till Habliteringen. Så jag lämnade ett medelande om att hon skulle ringa upp får vi se om hon gör det. 
Annars har jag plockat ordning och tänkte strax ta en dusch sen klä på mig sen är det snart dags för mellis till Tiffany med sen får vi se vad som händer under dagen. Har jätte ont i magen just nu för jag har sån mensvärk, inte ofta jag har de men ibland ska man väl ha de också. 

Skriver mer senare under dagen/kvällen. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards