Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av julimamma - 13 juli 2012 22:29

Under dagen så kollade Tiffany på film och sen gjorde jag ordning mellis och sen åkte vi till Kungsör till mina föräldrar och var där. När vi var där så kom vi dit och vi käkade lite mellis sen gick vi ut på en promenad och Tiffany fick leka i sandlådan och åka rutchkana? sen gick vi hem igen för de började mörkna på. 
Kom tillbaka till dom igen så ville Tiffany fortfarande vara ute så hon stod och kollade på grannens hundar sen gick vi till baksidan där satt vi på altan och slängde bröd till fåglarna. Så gick jag in en stund och vilade på soffan för Tiffany var kvar ute med mamma och då gungade hon en stund med och tyckte de var roligt.

Så kom "R" och hämtade oss ikväll så åkte vi till Willys och handla lite fredagsmys sen hem och då fick Tiffany sova och somnade vid kl 20:00 men jag ska väcka henne om en stund och ge henne välling sen ska hon få sova för natten. Sen ska jag ta en dusch och lägga mig skapligt. Får vi se vad morgondagen bjuder på för äventyr! 
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha de bra!

Av julimamma - 13 juli 2012 12:29

Då har man duschat och Tiffany har kollat på film en stund Tigers film, sen ville hon leka en stund i sitt rum och nu kollar vi på barnrprogram på tv. Ska snart ta och göra ordning lite mellis till Tiffany för hon ska äta vid kl 13:30 sen ska vi hitta på äventyr men vad det är talar jag inte om nu. Kanske senare! 
Skriver senare under dagen/kvällen. Ha de bra!
    
Bild på Tiffany när hon satt och kollade på tv, bilden är dock från i april.

Av julimamma - 13 juli 2012 10:50

Idag är de "oturs dagen - Fredag den 13:e". Vi får väl se hur de blir med det idag.
För en stund sen åt jag frukost och Tiffany får sin välling och samtidigt så lyssnar på Astrid Lindgren. Sen ska vi ta de lugnt och träna lite med så får vi se vad dagen bjuder på. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu.
Skriver mer senare. Ha de bra!

Idag är det 4dagar kvar tills Tiffany blir 2år!    

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards