Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av julimamma - 12 juli 2012 22:18

 
På eftermiddagen så har Tiffany sovit middag och jag kollade på film sen kom "R" hem och gjorde mat och samtidigt fick Tiffany mat och sen gick vi ut till lekparken en stund och där åkte Tiffany ruchtkana? och gungade sen fick hon sitta i sandlådan och där lekte hon med en kille som bor granne med oss.
Innan vi gick hem så gick vi till affären och handla lite sen hem och då fick Tiffany bada och så fick hon välling och somnade för natten vid kl 20:15. Hon har varit jätte duktig idag och hon tyckte de var roligt och gunga dessutom var hon jätte fin i sandlådan hon mer eller mindre verkligen rullade runt hon var fullt med sand.
Annars under kvällen har jag kollat på BARNLÄKARE på svt1, trodde de var igår men de var idag tydligen. Dagens avsnitt var verkligen sorligt, Ska kolla runt lite på internet sen ska jag duscha sen sova för natten.
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha de bra!

Av julimamma - 12 juli 2012 12:20

Igår kväll när jag väckte Tiffany för att ge henne välling och byta blöja på henne så låg hon på skötbordet och klappade och pussade på sin blöja som jag skulle sätta på henne. Hon verkade tycka om sin blöja ganska mycket eftersom hon låg och pussade den flera gånger. Efter de drack hon upp all välling och sen borstade jag tänderna på henne sen fick hon sova för natten.

Imose hade jag satt larm på kl 07:30 för Anticimex skulle komma mellan 08-12 så man vet aldrig när dom skulle komma. Så jag satt mig i soffan kollade på tv men somnade strax innan kl 08 och vaknade igen vid kl 10, men de hade inte kommit någon ännu. Då gick "R" till jobbet och Tiffany hade precis vaknat med och jag gjorde ordning välling till henne sen kokade jag ägg till mig själv som frukost. Sen vid kl 11:45 ringer de från Anticimex och vill komma in, men dom kom inte in för vi har portkod. Jag tog med mig Tiffany ner och öppnade porten till gubben sen visade jag vart gentingboet var någonstans sen fick han fixa de och det är bara hoppas att de hjälper så dom inte kommer tillbaka igen. Så förstörde han även deras bo med, så vi får se vad som händer där sen om dom kommer igen eller inte. Ska kolla senare.

Ska strax ge Tiffany lite mellis så får vi se vad som händer under dagen, inte så mycket planerat iallafall. Skriver mer senare under dagen/kvällen iallafall när jag har tid. Ha de bra!
Nu är de 5dagar kvar tills Tiffany blir 2år!  

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards