Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av julimamma - 15 januari 2012 21:24

Under kvällen när Tiffany vaknade så har de varit mycket lek/bus och träning sen var de dags för mat för våran del och Tiffany ville inte smacka så hon åt bara majs och fick välling. Men hon åt en hel del majs faktiskt och 200ml välling så ville hon även ha mariekex med, min tokiga tjej!
Nu ligger hon i sängen och sover för natten och jag har nyss diska och lagat mat till Tiffany som ska frysa in några burkar så man har lite hemma. Ska strax duschas en så får vi se vad som händer under kvällen ska snart sova är trött med.

Funderar på sluta blogga.... Blogg verkar inte vara så intressant längre för er
läsare, vet inte vad man ska skriva om för att ni ska läsa den...
 

Av julimamma - 15 januari 2012 16:51

Idag vaknade jag och Tiffany vid kl 10:25 gick upp och åt vår frukost och så fick Tiffany leka en stund medan jag började dammsuga, torka golven. Så fick hon mellis sen gick vi alla ut på en promenad i 2timmar tanken var att Tiffany skulle sova i vagnen men hon vägrade. Så hon fick lite mat när vi kom hem sen fick hon sova i sin säng istället och då somnade hon på 2röda verkligen. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra! =)
 

Av julimamma - 15 januari 2012 00:23

Ska strax sova har nyss kollat på Sofias änglar, de programet är verkligen jätte bra. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu. Ha de bra och god natt! =)
 

Av julimamma - 14 januari 2012 17:57

  Tiffany har fått en del leksaker idag. Annars under dagen har vi varit till Eskilstuna och kolla runt lite på Tuna park sen åkte vi till Ica Maxi och handla de som behövdes hem. Sen vidare hem igen och Tiffany fick sova middag, känns även som jag skulle behöva göra de är ganska slö i kroppen. Men ska försöka hålla mig vaken så länge de går. Tänkte iallafall kolla på Sofias änglar förra säsongens avsnitt har inte sätt dom. Skriver mer senare. Ha de bra! =)
 

Av julimamma - 14 januari 2012 11:04

Vaknade kl 9;45 och då fick Tiffany välling sen åt vi frukostoch då ville Tiffany smaka också. Skriver mer senare. Ha det bra! =)

Av julimamma - 14 januari 2012 00:23

Nu tänkte jag säga GOD NATT, ska lägga mig i sängen och sova. Tanken var att jag skulle kolla på film men orkar inte ens kolla på film för jag är så trött. Ha det bra! =)
 

Av julimamma - 13 januari 2012 22:04

  De är en sån gåvagn som Tiffany tränar med här hemma varje dag nu och det går bättre och bättre, men hon behöver fortfarande lite hjälp och mer träning så blir de bra. Under kvällen så har Tiffany badat en stund och hon tycker verkligen om och bada med skum så det är knappt att hon vill gå upp. Sen fick Tiffany välling och sova för natten runt kl 20:45.
 
När Tiffany låg i sängen för natten så gjorde jag rent hennes flaskor, fixade med mat för imorgon till henne, plockat ordning i vardagsrummet och slängt lite skräp och bytt gardiner i vardagsrummet och köket så nu ser det bättre ut än innan.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för jag är inte tillräckligt trött för att sova för natten heller. Tänkte iallafall ta en dusch sen får vi se om de blir och kolla på någon film eller någonting annat. Kommer inte på så mycket mer och skriva för ikväll, men ni får ha de så bra! =)






Av julimamma - 13 januari 2012 19:48

Då är de dags och göra ordning badvatten och låte Tiffany få bada en stund sen ska hon få välling och sova för natten. Skriver mer senare. Ha de bra! =)
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards