Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg under april 2012

Av julimamma - 2 april 2012 16:40

Idag vaknade Tiffany kl 9:30 och vi åt frukost och sen blev de och leka och träna en stund med busfrö. Sen strax innan kl 12 så började Tiffany bli trött igen och jag testade och lägga henne i sängen för att hon kunde få sova middag men hon ville inte så vi gick ut och träffade Karin istället. Så vi gick till stan för vi behövde gå till apoteket och beställa Tiffanys smoothie sen gick vi till Kappahl och Lindex och kollade lite och jag köpte en ny vårmössa till Tiffany. Sen gick vi och fikade lite sen vidare in på Bågen och där gick vi till DInsko och mätte Tiffanys sko och fötter och de visade sig att Tiffany har växt ur sina skor som är storlek 20, så skulle vi hitta ett par skor som passade med och så hittade vi några men då var dom försmå eller så fanns inte hennes storlek men till slut hittade vi ett par. Sen gick vi en promenad sen skulle Karin gå och vi gick vidare till en lekpark och Tiffany fick leka i sanden och de tyckte hon var jätte roligt.
När vi kom hem så fick TIffany sova middag och under tiden så har jag kollat på Unga mödrar och nu tar jag de lugnt vid datan, ska kolla lite på tv och ta de lugnt en stund sen blir de äta mat och träna med Tiffany igen. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra!
 
Tiffanys nya skor och de blev röda för de fanns inte i svart. Sen fick Tiffany även badkritor med får vi testa dom med nästa gång hon ska bada. Så är de även bilder på Tiffany när hon sitter i sanden.

Av julimamma - 1 april 2012 23:32

Nu tänkte jag stänga ner min dator för ikväll tänkte ta en varm dusch sen fixa lite mat åt djuren sen väcka Tiffany och ge henne lite välling sen ska jag sova för natten. God natt!

Av julimamma - 1 april 2012 21:10

När Tiffany vaknade så gick vi ut på promenad och handla hem lite mat och sen var de ganska skönt att komma ut med även om de var lite snö i luften som kom. Tiffany var jätte snäll hela tiden i vagnen och pratade massor med oss och med andra folk och när hon såg en hund så sa hon Fovve(Vovve). Sen gick vi hem och åt mat och Tiffany fick sin gröt och även smaka utav våran mat. Efter maten så fick Tiffany bada och de tyckte hon var jätte roligt eftersom hon hade skum och leksaker sen satt "R" vid henne och lekte med henne. Under tiden så bädda jag rent i Tiffanys säng, plockade in ren tvätt och plockade fram nya kläder för imorgon så bytte jag handduk på skötbordet med.
När hon kom upp från badet så fick hon sin välling sen busade hon en stund sen borstade vi tänderna sen fick hon sova för natten och de var runt kl 20:30 hon kom i sängen ikväll. Annars under kvällen har de inte hänt mycket de blir mest och ta de lugnt och lägga sig skapligt. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu ikväll. Ha de bra!
  (Bilderna är från i fredags.)

Av julimamma - 1 april 2012 16:42

Då har man duscha av sig och Tiffany har nyss vaknat så nu sitter hon på sitt rum och leker. Så nu blir de ful fart tills hon ska gå och lägga sig för kvällen och innan de ska hon även bada med. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra!

Av julimamma - 1 april 2012 15:41

Då är de April och en vårmånad..

Idag vaknade Tiffany vid kl 10, men vi gick upp vid kl 11 och åt frukost och sen fick hon leka på golvet och "R" lekte med henne på golvet och kollade på tv tillsammans medan jag låg på soffan och sov en stund.Just nu sover Tiffany middag och "R" spelar och jag kollar lite på internet ska ut och handla sen när TIffany vaknar. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, skriver mer senare. Ha de bra!

Av julimamma - 1 april 2012 00:42

Tänkte strax lägga mig och sova för natten är jätte trött så jag håller på och somnar vid datan. Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha de bra och God natt!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards