Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av julimamma - 1 juli 2012 23:15

Imorse vaknade Tiffany till reda första gången vid kl 06 men bad henne lägga sig ner och sova en stund till och hon somnade om ganska direkt och sen vaknade vi igen vid kl 09.
Vi åt frukost och Tiffany ville inte riktigt dricka sin välling men då fick hon sin speciall-smoothie och maka till när jag åt frukost. Vid kl 13 åkte vi till Parken zoo igen, vi var där i torsdags med och idag regnade de men de var skönt ändå faktiskt. Där ville Tiffany klappa djuren som vanligt och vart jätte glad när hon fick klappa dom, så roligt och se henne så glad verkligen.
Hon har varit lite gnällig till och från idag men hon håller på fortfarande få upp sina tänder som växer ännu, så jag förstår henne ganska väl. När vi kom hem så fick hon sova middag och de tyckte hon verkligen om och jag somnade på soffan och sov ca 1,5timme och under tiden hade "R" varit till affären och köpt mer grädde till Tiffany. Sen väckte jag henne vid kl 22:30 så gav jag henne välling och hon var jätte snorig och varm och de visade sig att hon hade 37,7grader nästan så hon fick ingen alvedon innan hon somnade för hon ville inte ta emot det, men som sagt de är tänderna som bråkar med flickstackarn!
Men hon somnade om direkt och nu sover hon för natten förhoppningsvis vilket hon brukar göra iallafall, sällan hon vaknar på nätterna. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll och idag tog jag inga bilder när vi var på Parken zoo heller hade tankarna på något helt annat istället. Tänkte lägga mig och sova nu för natten faktiskt är jätte trött. Skriver mer imorgon när jag har tid och ork. Ha de bra och god natt!
  Det är nu bara 16dagar kvar tills Tiffany blir 2år. <3



»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards